TRENIRUOTĖS

JOGA PILATES KALANETIKA FITROLL - TAVO SVEIKATOS ŠALTINIS

JOGA

JOGA – pati seniausia kūno ir psichinės sveikatos treniravimo technika. Joga gali užsiimti kiekvienas. Jogos pozos, padedančios tempti ir tonizuoti raumenis ir sąnarius, stuburą ir visą kaulų sistemą, mankština kiekvieną kūno dalį. Jos veikia ne tik kūno griaučius, bet ir vidaus organus, liaukas ir nervus, palaikydamos visų organizmo sistemų sveikatą. Kaip žinia, jogos pratimai yra naudojami ir kitose technikose (pvz., pilates, kūno balansas), bandomos įvairios modifikacijos, kompleksai. Šiandien neabejojama dėl jogos profilaktinių ir net gydomuojų poveikių.

PILATES

PILATES užsiėmimas vyksta mažose grupėse, prižiūrint kvalifikuotam kineziterapeutui. Prieš užsiėmimą, esant poreikiui arba trenerio rekomendacijai, atliekamas kūno analizės tyrimas bei dinaminis testas. Šių tyrimų metu yra lengviau įvertinti ne tik žmogaus kūno fizines ypatybes, laikyseną, skeleto būklę, bet ir fizines galimybes. Tokiu būdu taikomi ir išskiriami tik kiekvenam individualiai aktualūs ir reikšmingi pratimai. Pratimai taikomi tik saugūs ir moksliškai pagrįsti. Jei žmogus negali atlikti pratimo ar jaučia skausmą, jam individualiai parenkama pratimo padėtis, priemonės bei sudėtingumas. Užsiėmimų metu kooreguojama laikysena, kvėpavimas, aktyvinami gilieji raumenys, gerinamas lankstumas, koreguojamas raumenų disbalansas, stiprinant linkusius silpnėti raumenis, nuimant krūvį nuo įtemptų, „perkrautų“ kūno raumenų. Taikoma daug funkcinių pratimų, kurių metu lavinamas funkcinis žmogaus pajėgumas, ugdomi kasdieninių taisyklingų judesių įgūdžiai. Supažindinama su ergonominėsmis darbo ir poilsio padėtimis. Užsiėmime naudojamos įvairios kineziterapinės priemonės (didieji, mažieji kamuoliai, įvairios gumos, gimnastinės lazdos, jėgos diržai, platformos, atramos ir kt.).

KALANETIKA

KALANETIKA – tai plastinės gimnastikos rūšis, atsiradusi sujungus jogos ir baleto elementus. Dar kitaip apibūdinama kaip pratimų kompleksas, kuris gerina savijautą bei padeda atsikratyti nereikalingo svorio. Kalanetika nuo kitų sveikatinimo užsiėmimų skiriasi statiškais kūno tempimo pratimais, kurie labai veiksmingai treniruoja giliuosius raumenis. Tvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, raumenys, nyksta riebalai ir dailėja figūra. Pratimai, kuriuos atlikti nereikia didelių pastangų, tinka įvairaus amžiaus žmonėms. Užsiėmimų metu nepervargstama, nėra didelių krūvių, neperkraunamas širdies ir sąnarių darbas, krūvis tenka atskiroms raumenų grupėms. Mankštinantis nors du kartus per savaitę suaktyvėja medžiagų apykaita ir krenta svoris.

KOMPLEKSINĖ kūno treniruotė

KOMPLEKSINĖ kūno treniruotė – tai treniruotė, norinčioms deginti riebalus, stiprinti pagrindinius kūno raumenis, įgaunant sportinę formą. Dėl savo efektyvumo, įvairovės bei dinamikos, kompleksinės treniruotės tapo populiarios ne tik sportininkų, tačiau ir mėgėjų tarpe. Tai įvairių jėgos, ištvermės ir tempimo pratimų derinys. Pratimai atliekami pagrinde naudojant savo kūno svorį, taip pat pasitelkiant priemones (svarelius, gumas, kamuoliukus, trx diržus ir kt.). Kompleksinėje treniruotėje judesiai skatinantys gražų ir proporcingą raumenų išsidėstymą, keičiant aerobikos judesiais, siekiant tobulesnių ir grakštesnių kūno linijų. Sportuojant pagal šią treniruočių programą vos po dviejų mėnesių galite sulieknėti (reguliariai lankant treniruotes bei valgant subalansuotą maistą). KOMPLEKSINĖS kūno treniruotės metu sportuojama beveik be sustojimo, tik su trumpomis poilsio pauzėmis. Treniruotė trunka 30-50 minučių. Intensyvumas vidutinis. Šios treniruotės skirtos norintiems sulieknėti, padidinti jėgą bei ištvermę, siekiantiems atletiško ir sveiko kūno. Treniruotės vyksta mažose grupėse, todėl fizinis krūvis parenkamas. *FUNKCINĖS, TABATA, INSANITY, TRX, savigynos, kitos jėgos, kūno rengyba ar ištverme pagrįstos treniruotės, tik su asmeniniu treneriu. Suderinus iš anksto, Jums patogiu laiku. Derinti tel. +370 670 30061, +370 610 36550 arba el.p. registracija@bodylounge.lt

FITROLL limfodrenažiniai masažai

FITROLL limfodrenažiniai masažai Naujos kartos masažai visoms šiuolaikinėms moterims, branginančioms laiką, besirūpinančioms savo sveikata ir puoselėjančioms grožį. FIT ROLL masažai padeda efektyviai kovoti su figūros netobulumais ir bloga savijauta: padeda atsikratyti svorio; veiksmingai naikina celiulitą; pamažu mažina kūno apimtis; gerina odos būklę (stangrina); valo organizmą nuo toksinų; spartina kraujotaką; pakelia raumenų tonusą. Pagal masažo judesių pobūdį ir sistemą — tai yra limfos masažas. Daugelis moterų pasakytų, kad toks masažas itin veiksmingas, nes padeda sulieknėti ir sumažinti celiulitą. Svarbu ir tai, kad ši procedūra puikiai išvalo organizmą — būtent tai yra rezultatyvaus lieknėjimo pagrindas. Masažus, atliekamus su „FitRoll ” aparatais, galima palyginti su rankomis atliekamais masažais, tačiau liekninantis-stangrinantis efektas akivaizdesnis ir pasiekiamas žymiai greičiau dėl masažo intensyvumo. Atlikus skaičiavimus, buvo nustatyta, kad per 60 min. trukmės procedūrą su „FitRoll” aparatu kūną veikia tiek judesių, kiek rankomis būtų galima atlikti tik maždaug per 3 valandas. Puikų rezultatą padeda pasiekti ir aparatuose įmontuotos infraraudonuosius spindulius skleidžiančios lempos bei, žinoma, patraukli šios paslaugos kaina. Prieš procedūrą patariama išgerti 0,5—1 l vandens, o maksimaliam rezultatui pasiekti rekomenduojamas intensyvus 10 masažų kursas. Mielosios, išpildykite savo troškimą džiaugtis dailiomis kūno linijomis, labiau pasitikėti savimi ir pagaliau nebeslėpti kūno po plačiais drabužiais — Jums tereikia išbandyti siūlomus naujos kartos masažus ir netrukus džiaugsitės ne tik dailesnėmis kūno linijomis, bet ir geresne savijauta.

BODY LOUNGE treniruočių namų tikslas – jau nuo pirmų Jūsų treniruočių dienų – progresas bei rezultatai! Prieš pradedant lankyti BODY LOUNGE treniruočių namų užsiėmimus, rekomenduojame išsitirti KŪNO ANALIZATORIUMI. Atlikus kūno diagnostikos tyrimus bei pasikonsultavus su KINEZITERAPEUTU galėsime Jums parinkti individualiai tinkančius pratimus bei naudingiausias treniruotes. Apie tai plačiau – atvykus.