Treniruotės

Kalanetika

Kalanetika

KALANETIKA – tai plastinės gimnastikos rūšis, atsiradusi sujungus jogos ir baleto elementus. Dar kitaip apibūdinama kaip pratimų kompleksas, kuris gerina savijautą bei padeda atsikratyti nereikalingo svorio. Kalanetika nuo kitų sveikatinimo užsiėmimų skiriasi statiškais kūno tempimo pratimais, kurie labai veiksmingai treniruoja giliuosius raumenis. Tvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, raumenys, nyksta riebalai ir dailėja figūra.

Pratimai, kuriuos atlikti nereikia didelių pastangų, tinka įvairaus amžiaus žmonėms. Užsiėmimų metu nepervargstama, nėra didelių krūvių, neperkraunamas širdies ir sąnarių darbas, krūvis tenka atskiroms raumenų grupėms. Mankštinantis nors du kartus per savaitę suaktyvėja medžiagų apykaita ir krenta svoris.

Pilates

Pilates

PILATES – tai makšta, kuri skirta psichinės ir fizinės pusiausvyros lavinimui, giluminių raumenų stiprinimui. Treniruojamas „iš vidaus į išorę“, kūnas tampa stangresnis ir lieknesnis, plastiškenis. Kartu yra gerinama laikysena, pasiekiama pusiausvyra tarp lankstumo ir jėgos, dingsta įtampa. Pilates tinka visiems, kurie nusprendė sportuoti pirmą kartą gyvenime, taip pat ir sportininkams, norintiems pagerinti savo rezultatus. Grojant ramiai muzikai , pratimai atliekami lėtai, kontroliuojant judesius ir ypatingą dėmesį skiriant, kvėpavimui. Kvėpuojama apatine krūtinės ląstos dalimi – vadinamasis „raumeninio korseto“ sukūrimas yra vienas iš pagrindinių Pilates metodo tikslų. Siekiant ilgalaikio poveikio, naudojami jėgos ir tempimo pratimai pilvo, stuburo, šlaunų, sėdmenų sritims. Pilates metodo autorius J. Pilates suformulavo 8 svarbausius metodo principus (kurių laikomasi ir kitose harmoningų treniruočių atmainose) – atsipalaidavimo, susikaupimo, ištvermės, judesio plastiškumo, taisyklingos laikysenos, koordinacijos, stipraus kūno centro. Įvaldžius šiuos principus fizinė ir psichinė savijauta pagerės, atsipalaiduosite ir atrodysite puikiai. Taip pat jei jaučiate nugaros, kaklo, pečių srities skausmą, jums nustatyta stuburo išvarža ar osteoporozė, tirpsta rankos, skauda nugarą nėštumo metu ar po gimdymo – pilates mankšta kaip tik jums.

FUNKCINĖ INTERVAL

FUNKCINĖ INTERVAL – tai treniruotė, norinčioms deginti riebalus, stiprinti pagrindinius kūno raumenis, įgaunant sportinę formą. Dėl savo efektyvumo, įvairovės, dinamikos funkcinės treniruotės tapo populiarios ne tik sportininkų, tačiau ir mėgėjų tarpe. Tai įvairūs jėgos, ištvermės ir tempimo pratimų derinys. Pratimai atliekami pagrinde naudojant savo kūno svorį, taip pat pasitelkiant priemones (svarelius, gumas, kamuoliukus, trx diržus ir kt.). Funkcinė treniruotėje judesiai skatinantys gražų ir proporcingą raumenų išsidėstymą, keičiant aerobikos judesiais, siekiant tobulesnių ir grakštesnių kūno linijų. Sportuojant pagal šią treniruočių programą vos po dviejų mėnesių galite sulieknėti, (reguliariai lankant treniruotes bei valgant subalansuotą maistą).
Funkcinės interval treniruotės metu sportuojama beveik be sustojimo, tik su trumpomis poilsio pauzėmis. Treniruotė trunka 30-50 minučių. Intensyvumas vidutinis.
Šios treniruotės skirtos norintiems sulieknėti, padidinti jėgą bei ištvermę, siekiantiems atletiško ir sveiko kūno. Treniruotės vyksta mažose grupėse, todėl fizinis krūvis parenkamas.

*FUNKCINĖS, TABATA, INSANITY, TRX, savigynos, kitos jėgos, kūno rengyba ar ištverme pagrįstos treniruotės, tik su asmeniniu treneriu. Suderinus iš anksto, Jums patogiu laiku. Derinti tel. +370 670 30061, +370 610 36550 arba el.p. registracija@bodylounge.lt

PILATES/ SVEIKOS NUGAROS treniruotė

Užsiėmimas vyksta mažose grupėse, prižiūrint kvalifikuotam kineziterapeutui. Prieš užsiėmimą, esant poreikiui arba trenerio rekomendacijai, atliekamas kūno analizės tyrimas bei dinaminis testas. Šių tyrimų metu yra lengviau įvertinti ne tik žmogaus kūno fizines ypatybes, laikyseną, skeleto būklę, bet ir fizines galimybes. Tokiu būdu taikomi ir išskiriami tik kiekvenam individualiai aktualūs ir reikšmingi pratimai. Pratimai taikomi tik saugūs ir moksliškai pagrįsti. Jei žmogus negali atlikti pratimo ar jaučia skausmą, jam individualiai parenkama pratimo padėtis, priemonės bei sudėtingumas. Užsiėmimų metu kooreguojama laikysena, kvėpavimas, aktyvinami gilieji raumenys, gerinamas lankstumas, koreguojamas raumenų disbalansas, stiprinant linkusius silpnėti raumenis, nuimant krūvį nuo įtemptų, „perkrautų“ kūno raumenų. Taikoma daug funkcinių pratimų, kurių metu lavinamas funkcinis žmogaus pajėgumas, ugdomi kasdieninių taisyklingų judesių įgūdžiai. Supažindinama su ergonominėsmis darbo ir poilsio padėtimis. Užsiėmime naudojamos įvairios kineziterapinės priemonės (didieji, mažieji kamuoliai, įvairios gumos, gimnastinės lazdos, jėgos diržai, platformos, atramos ir kt.).

FITROLL limfodrenažiniai masažai

Naujos kartos masažai visoms šiuolaikinėms moterims, branginančioms laiką, besirūpinančioms savo sveikata ir puoselėjančioms grožį. FIT ROLL masažai padeda efektyviai kovoti su figūros netobulumais ir bloga savijauta:

  • padeda atsikratyti svorio;
  • veiksmingai naikina celiulitą;
  • pamažu mažina kūno apimtis;
  • gerina odos būklę (stangrina);
  • valo organizmą nuo toksinų;
  • spartina kraujotaką;
  • pakelia raumenų tonusą.

Pagal masažo judesių pobūdį ir sistemą — tai yra limfos masažas. Daugelis moterų pasakytų, kad toks masažas itin veiksmingas, nes padeda sulieknėti ir sumažinti celiulitą. Svarbu ir tai, kad ši procedūra puikiai išvalo organizmą — būtent tai yra rezultatyvaus lieknėjimo pagrindas.

Masažus, atliekamus su „FitRoll “ aparatais, galima palyginti su rankomis atliekamais masažais, tačiau liekninantis-stangrinantis efektas akivaizdesnis ir pasiekiamas žymiai greičiau dėl masažo intensyvumo. Atlikus skaičiavimus, buvo nustatyta, kad per 60 min. trukmės procedūrą su „FitRoll“ aparatu kūną veikia tiek judesių, kiek rankomis būtų galima atlikti tik maždaug per 3 valandas. Puikų rezultatą padeda pasiekti ir aparatuose įmontuotos infraraudonuosius spindulius skleidžiančios lempos bei, žinoma, patraukli šios paslaugos kaina.

Prieš procedūrą patariama išgerti 0,5—1 l vandens, o maksimaliam rezultatui pasiekti rekomenduojamas intensyvus 10 masažų kursas.

Mielosios, išpildykite savo troškimą džiaugtis dailiomis kūno linijomis, labiau pasitikėti savimi ir pagaliau nebeslėpti kūno po plačiais drabužiais — Jums tereikia išbandyti siūlomus naujos kartos masažus ir netrukus džiaugsitės ne tik dailesnėmis kūno linijomis, bet ir geresne savijauta.

Joga

Joga

JOGA – pati seniausia kūno ir psichinės sveikatos treniravimo technika. Joga gali užsiimti kiekvienas. Jogos pozos, padedančios tempti ir tonizuoti raumenis ir sąnarius, stuburą ir visą kaulų sistemą, mankština kiekvieną kūno dalį. Jos veikia ne tik kūno griaučius, bet ir vidaus organus, liaukas ir nervus, palaikydamos visų organizmo sistemų sveikatą. Kaip žinia, jogos pratimai yra naudojami ir kitose technikose (pvz., pilates, kūno balansas), bandomos įvairios modifikacijos, kompleksai. Šiandien neabejojama dėl jogos profilaktinių ir net gydomuojų poveikių.

Tae Bo

Tae bo – tai aerobikos ir kovos sporto šakų derinys. Sportuojant dirba visos raumenų grupės, ypač rankų, pečių, pilvo, sėdmenų ir kojų. Grakštesne figūra galima džiaugtis jau po mėnesio ar kiek daugiau. Tae bo treniruotis gali kiekvienas bet kokio amžiaus ir bet kokio kūno sudėjimo žmogus. Ši sporto šaka padeda atstatyti jėgas po traumų, kamuojant nugaros skausmams, depresijai. Tae bo sportuoti galima ir namie, stebint treniruočių vaizdo įrašą, tačiau kolektyve dažnai būna paprasčiau ir smagiau. Pastebėta, kad vyresnio amžiaus moterys, sportuodamos kartu su studentėmis, jaučiasi jaunatviškesnės ir stipresnės. Ši sporto šaka greitai išpopuliarėjo Amerikoje, paplito Europoje, ypač Prancūzijoje, Ispanijoje, Vokietijoje, pasiekė net Japoniją, tampa vis populiaresnė ir Lietuvoje.

Kūno balansas

Kūno balansas, kaip ir kitos mūsų treniruotės, skirtas psichinės ir fizinės pusiausvyros lavinimui, giluminių kūno raumenų stiprinimui. Treniruotės metu atliekami pratimai, gerinantys sąnarių paslankumą, nuosekliai ir harmoningai stiprinantys visus kūno raumenis, mažinantys nugaros skausmus, yra ypač tinkami taisyklingos laikysenos atstatymui ir gerinimui, įtampos mažinimui, nugaros skausmų mažinimui ar prevencijai. Pagrindinis dėmesys skiriamas pilvo preso ir nugaros raumenų, šlaunų, sėdmenų, ir pečių raumenų stiprinimu.

Treniruočių metu yra gerinamas kvėpavimo sistemos funkcionavimas. Pratimai atliekami lėtai, siekiant gerai ištempti visus kūno raumenis. Treniruotėse naudojami nestabilūs paviršiai (susukti kilimėliai, rulonėliai) ir specialiai sumodeliuoti pratimai pat taip lavina dėmesio koncentraciją, kuri labai svarbi ne tik treniruočių studijoje, bet ir kasdieniniame gyvenime.
Ir svarbiausia – kūno balanso treniruotės dovanoja puikią laikyseną, kūno lengvumą, stangrius raumenukus, sutirpusius kilogramus (tam, tiesa, reikėtų treniruotis bent 3-5 kartus per savaitę ir galbūt pakoreguoti mitybą) bei laisvę (ir norą!) judėti.

Body Fit (lieknėjimo treniruotė)

BODY FIT – tai treniruotė, norinčioms deginti riebalus, stiprinti pagrindinius kūno raumenis, įgaunant sportinę formą. Tai įvairūs jėgos ir tempimo pratimai, naudojant priemones (svarelius, gumas, kamuoliukus, trx diržus ir kt.), skatinantys gražų ir proporcingą raumenų išsidėstymą, keičiant aerobikos judesiais, siekiant tobulesnių ir grakštesnių kūno linijų. (papildyti). Taigi, sistemingai lankydami šias treniruotes,galite pasiekti išties puikių rezultatų: pastebimai sumažinti apimtis,pagreitinti medžiagų apykaitą,suformuoti proporcingą ir patrauklią figūrą bei pagerinti bendrą fizinį pasirengimą.

Insanity interval

INSANITY INTERVAL – tai aukštesnio intensyvumo intervalinės treniruotės. Sportuojant pagal Insanity treniruočių programą, raumeningą, lankstų ir tvirtą kūną galima turėti vos po dviejų mėnesių (reguliariai lankant treniruotes bei valgant subalansuotą maistą). Šių treniruočių metu dirbama tik su savo kūno svoriu. Specialių pratimų pagalba mankštinamas visas kūnas – kaskart siūloma vis kitokia treniruotė, kaskart dirbama su skirtingomis raumenų grupėmis.

Insanity interval treniruotės metu sportuojama beveik be sustojimo, tik su trumpomis poilsio pauzėmis. Treniruotė trunka 30-50 minučių. Insanity tinka įvairaus fizinio pasiruošimo žmonėms, kadangi tie patys pratimai gali būti atliekami keliais pajėgumo lygiais, tai patogu, nes toje pačioje treniruotėje gali sportuoti skirtingo fizinio pasirengimo sporto klubo lankytojai.

Funkcinė treniruotė

Funkcinė treniruotė – tai kompleksinių pratimų treniruotė, tinkanti įvairaus amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms, kuri yra atliekama su svareliais, elastinėm gumom, nestabiliom platformom ir kt. sporto inventorium pasirinktinai. Treniruotės įvairiapusės, dinamiškos todėl yra įdomios ir skirtingos. Funkcinės treniruotės tikslas atliekant pratimus paruošti kūną aktyviai veiklai kasdieniniame gyvenime, o siekiantiems sumažinti kūno svorį – tai galimybė suformuoti kūną, kuris būtų vizualiai patrauklus ir svarbiausia sveikas.

Zumba fitness

Zumba fitness

ZUMBA fitness – tai yra šokio bei fitneso mišinys. Vienoje ZUMBOS treniruotėje yra 30% fitneso ir 70% šokių. Zumba skirta visiems kas tik nori, jokių griežtų reikalavimų, jokių papildomų gebėjimų. Kokia nauda? Zumba padeda atsikratyti viršsvorio ir padeda sustangrinti kūną, pagerina kraujotaką bei širdies ritmą. Taip pat tai yra kitoks atsipalaidavimo būdas, kurio dėka galima pamiršti problemas, rūpesčius bei kitus stresinius dirgiklius ir pasinerti į skirtingus Lotynų Amerikos ritmus, pasijusti laisvai ir energingai bei įgauti pasitikėjimo savimi.

Super Press

Tai turbūt pati „moteriškiausia“ treniruotė, nes jos metu mankštinamos pačios „jautriausios“ moterims raumenų grupės – pilvo, sėdmenų ir kojų. Šios treniruotės metu didžiausias dėmesys yra skiriamas pilvo presui, siekiant jį pagražinti ir sustiprinti. Garantuojame, kad pajusite teigiamus pokyčius jau po 8 – 10 kartų. Treniruotės metu daromi pratimai veikia anticeliulitiškai.

Anticeliulitinė treniruotė

Riebalų deginimo treniruotė. Šios treniruotės metu atliekami sėdmenų, pilvo preso, kojų raumenų stiprinimo ir stangrinimo pratimai, kurių metu pagerėja kraujotaka ir medžiagų apykaita probleminėse kūno vietose. Treniruotėje naudojamos gumos, svarmenys, slaidus ir kamolius.

Treniruotės vedamos: lietuvių, rusų, anglų bei italų kalbomis.